HARU HARU WONDER Black Rice Probiotics Barrier Essence
HARU HARU WONDER Black Rice Probiotics Barrier Essence
HARU HARU WONDER Black Rice Probiotics Barrier Essence
Diese milchige Essence stärkt Deine Hautbarriere und bringt Deine Haut wieder ins Gleichgewicht. Fermentierter schwarzer Reis und Probiotika beruhigen, spenden Feuchtigkeit und verbessern spürbar die Hauttextur – ohne zu beschweren.
Ideal für empfindliche, trockene oder gestresste Haut – oder einfach, wenn Deine Haut mehr Pflege und Schutz braucht.
Highlights:
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Fermentierter schwarzer Reis + Probiotika für antioxidativen Schutz
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5 Ceramide + Cholesterin + Fettsäuren zur Stärkung der Hautbarriere
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Versorgt Deine Haut intensiv mit Feuchtigkeit
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Leichte, cremige Textur – kein Kleben, kein Film
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Parfumfrei, alkoholfrei & sanft formuliert
Trage sie nach der Reinigung auf, morgens oder abends. Bei Bedarf kannst Du mehrere Schichten verwenden – besonders bei trockener Haut.
Empfohlene Altersgruppe: | ab 18 Jahren (Wirkstoffpflege) |
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Frei von: | Aluminum, Artificial Colors, Harmful Alcohol, Micro plastic, Mineral Oil, Perfume, Silicone, Sulfates |
Produkttyp: | Serum / Essence |
HARUHARU
More wonderful every day.
Clean life, clean beauty.
하루하루 (HaruHaru) from Korean means "every day". In this sense, HaruHaru Wonder is a lifestyle skincare brand that focuses on “our daily lives”. With more than 95% essential and good, natural ingredients, the brand develops mild but effective skin care solutions according to the latest standards. Day after day, the quality of the raw materials is carefully checked thanks to the Korean Beauty brand's own research institute. One of the main ingredients is therefore the local black rice, which is particularly rich in antioxidants. Thanks to the fermentation of the natural raw material, the active ingredients can also be better absorbed by the skin. Since HaruHaru Wonder cares about nature, the environment and people, all packaging is recyclable. In addition, the products have Braille (Braille) writing to set an example and include every consumer.
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